keskiviikko 28. toukokuuta 2014

~ musiikki sai mut jatkamaan mun elämää.

" vaik välil tuntuu, vaik ois kuin kova, niin voin mäki murtuu. "



Vihdoin tänään, alkoi kauan kaivattu kesäloma !
Vihdoinkin voin vaan keskittyä töihin, mieheen ja harrastukseni pariin, eikä tartte stressata mistään ylimääräsestä. Ja muutenkin, ainakin mulle tekee nää lomat tosi hyvää,  saan vihdoin keskittyä omaan terveyteeni, joka mun on oikeasti saatava kondikseen, jotta pystyn ens syksynä sadal prosentil näyttämään kaikille, et millain oikeesti oon ja mihin ylipäätänsä oikeesti kykenen. Haluun oikeesti antaa parhaani, enkä vaan mennä sieltä mistä aita on matalin.

Mitä mun kesälomaan suunnitelmiin kuuluu ?
 Oikeestaan vaan kesätöitä Starkilla, vähän reissaamista miekkosen kanssa, sekä raveissa käymistä hevosen kanssa ja ihan vaan turistina. Hirveesti kiinnostais kans lähtee Kuninkuusraveihin, mut en tosiaan osaa vieläkään sanoa riittääkö rahat sinne menemiseen.. :/
Ja pari lippuakin pitäis ostaa vielä pariin tapahtumaan jotka on kesän aikana, jos kaikki vaan hyvin menee.

Mutta nyt, jatkan tätä urakka siivoilemista täällä kotiorjana, heipsun !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti